نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است/ مدیریت خوب انتظامی استان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار رکنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به همراه معاونان خود به مناسبت هفته فراجا با سردار علی آزادی و معاونان انتظامی استان دیدار و ضمن تبریک این هفته به کارکنان زحمتکش انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است.

 

وی با بیان اینکه صلابت و اقتدار کارکنان انتظامی قابل تقدیر است، گفت: پلیس از سازمان های است که بیشترین وظایف و ماموریت ها  چه در بحث امنیتی، اجتماعی و خدماتی بر عهده دارد، که بیشترین خدمت را به شهروندان ارائه می کند.

استاندار کردستان مدیریت  انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد، و گفت: وجود سردار " علی آزادی"  برای کردستان نعمت است، که بحمدالله پلیس استان با خویشتنداری و صبوری کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

 

زارعی کوشا در ادامه به سختی های کار انتظامی پرداخت و گفت: ما از نزدیک شاهد گذشت و ایثار کارکنان خدوم پلیس هستیم و در حوزه های مختلف سختی های فراوانی خود و خانواده آنان متحمل می شوند که پلیس مظلوم واقع می شود.

 

وی به وقایع اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان و معاندان نظام در ماجرای فوت خانم امینی، آشوب و ناامنی به راه انداختند، که از هر فرصتی استفاده کنند که اهداف پلید خود دست یابند که با هوشیاری  و مراقبت نیروهای انتظامی و امنیتی باز هم همانند گذشته ناکام ماندند.

استاندار  استان کردستان با بیان اینکه انتظامی در همه شئون زندگی آحاد جامعه وظیفه دارد، گفت: در مناسبت ها و ایام گوناگون  و تعطیل، پلیس در جهت آرامش و آسایش مردم شبانه روزی تلاش می کند و وظایفش سنگین تر می شود.

زارعی کوشا به زحمات انتظامی استان در ماموریت بزرگ اربعین اشاره کرد، و افزود: در سایه تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی شاهد هیچ گونه رخداد امنیتی دراستان نبودیم که این مهم  حاصل رشادت و دلاوری است.

 

منبع خبر: روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 831041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟