بیله‌سوار رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان اردبیل کسب کرد

به گزارش رکنا از بیله سوار، صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار  اظهار کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور فرمانداری بیله سوار در شاخص‌های مختلف توانست رتبه نخست را در بین ۱۱ فرمانداری استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها یک اصل مهم در راستای کیفیت‌بخشی به سازمان است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن سبب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌ها جبران شود.

فرماندار بیله سوار گفت: برابر ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی، فرمانداری بیله سوار توانست براساس مستندات ارائه شده با کسب ۹۱۶.۶۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز شامل تحقق ۹۱.۶۶ درصدی رتبه نخست را در بین فرمانداری‌های استان اردبیل کسب کند.

اصغری ادامه داد: این فرمانداری در سال گذشته بیشترین رشد را نسبت به سال ۹۹ در بین فرمانداری‌های استان داشته است و در سال ۹۹ نیز رتبه عالی را کسب کرده بود.

وی مسیر توسعه شهرستان بیله سوار در زمینه‌های اقتصادی و تولیدی را هموار اعلام کرد و گفت: نگاه خوشبینانه ای به آینده این شهرستان داریم.

فرماندار اردبیل کسب این رتبه را نقطه عطفی در تاریخ خدمت‌رسانی این شهرستان اعلام و تصریح کرد: با توجه به شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای، امیدواریم اهداف کمی و کیفی توسعه در این شهرستان تحقق یابد.

مهر

کدخبر: 825946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟