محمد رشیدی: حق منطقه جنگی بازنشستگان و نیروهای نظامی و انتظامی را پرداخت کنید/ کرمانشاه در رأس بیکاری است پالایشگاه آناهیتا را تعیین و تکلیف کنید

به گزارش رکنا از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی امروز در صحن علنی مجلس به دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای عدم پرداخت حق منطقه جنگی به بازنشستگان تذکر و خواستار پرداخت این حق شد.

وی در ادامه در تذکر خود خطاب به وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ١١ ماه از سال ١۴٠٠ گذشته است اما هنوز حق منطقه جنگی نیروهای نظامی و انتظامی پرداخت نشده و این درحالی است که این عزیزان حافظ امنیت و مرز هستند؛ شما مدیون آنان هستید.

مشکل آب کرمانشاه را حل کنید

رشیدی در ادامه تذکرات خود خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: کرمانشاه نهمین کلان‌شهر کشور است چرا نسبت به آبرسانی آن بی اعتنایی می‌کنید؟

نماینده کرمانشاه در مجلس ادامه داد: کرمانشاهی که در هشت سال دفاع مقدس و زمان حال از کیان ایران اسلامی دفاع کرده است تصفیه خانه آب و فاضلاب ندارد.

وی تاکید کرد: تابستان نزدیک است و مردم کرمانشاه گرفتار و شما بی اعتنا هستید؟

رشیدی با بیان اینکه بودجه سال گذشته تا کنون در حدود ۵ درصد آن تخصیص یافته است گفت: آب سد گاوشان باید به کرمانشاه برسد.

به داد بیکاری کرمانشاه برسید

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تذکرات امروز خود، وزیر نفت را مورد خطاب قرار داد و با بیان اینکه کرمانشاه در رأس بیکاری کشور است خاطرنشان کرد: حدود ١۴ سال است که مردم کرمانشاه را با نام پالایشگاه آناهیتا سرکار گذاشته اید.

وی افزود: دو دولت است که نسبت به این پالایشگاه بی اعتنایی کرده و توجهی به آن ندارید.

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: وضعیت واگذاری سهام به قرارگاه خاتم را مشخص و این پروژه را آغاز کنید.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 765782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟