20 آذر ماه آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره فجر تا فجر

به گزارش خبرنگار رکنا از کردستان؛  نظام مرادی صبح امروز در نشست شورای قرآن، عترت و نماز استان با اشاره به ضرورت تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز بر اساس اسناد بالا دستی، گفت: بر این اساس دو ماموریت برای ستاد اقامه نماز تعریف شده است که در اجرای هر دو ماموریت، آموزش و پرورش نقش محوری دارد .  

وی اجرای جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی و هنری نماز با عنوان فجر تا فجر و اجرای نقشه راه را دو برنامه محوری این ستاد عنوان کرد و با بیان اینکه در همین راستا، پنج کمیته فعالیت دارد، گفت: مسئولیت کمیته دانش آموزی و نوجوان با آموزش و پرورش است که به زودی ابلاغ آن صادر خواهد شد. 

مرادی مهلت زمانی اجرای جشنواره فجر تا فجر را بهمن 1400 تا بهمن 1401 اعلام کرد و با بیان اینکه بر اساس برنامه زمان بندی جشنواره دارای پنج مرحله است، گفت: 20 آذر ماه 1401 آخرین فرصت دریافت آثار می باشد و افراد می توانند آثار خود را از طریق سامانه https://noor.namaz.ir/ ارسال نمایند .  

وی دانش آموزان دوره های تحصیلی، معلمان و دبیران، مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی مدارس و ستاد های اداری آموزش و پرورش را چهار گروه شرکت کننده در جشنواره عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار پژوهشی، ادبی ، علمی و هنری خود را در مهلت مقرر بر اساس فراخوان به جشنواره ارسال نمایند. 

مرادی با تاکید بر اطلاع رسانی فراخوان جشنواره فجر تا فجر از طریق پرتال آموزش و پرورش استان، شبکه های اجتماعی و کانال های فضای مجازی، گفت: در نشست های مدیران مدارس نیز این موضوع تشریح و ضمن نظارت بر اجرای جشنواره، مستند سازی لازم صورت گیرد. 

وی از آمادگی ستاد اقامه نماز استان برای حضور در جلسات مدیران مدارس برای تشریح موضوع خبر داد و گفت: ضرورت دارد مربیان پرورشی مدارس نیز در این خصوص توجیه شوند. 

 

منبع خبر:روابط عمومی آموزش و پروش کردستان

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 823254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟