ضریب ایمنی مرکز اصفهان ارتقا یافت/ افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ + فیلم عملیات نجات
حجم ویدیو: 19.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در مراسم افتتاح این ایستگاه، اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز تجاری و اداری در محدوده ایستگاه چهارباغ همچون ارگ جهان‌نما و ادارات و تردد زیاد شهروندان در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، این ایستگاه می‌تواند پوشش مناسبی از نظر ایمنی برای این محدوده ایجاد کند.

 مطلبی اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز تجاری و اداری در محدوده ایستگاه چهارباغ همچون ارگ جهان‌نما و ادارات و تردد زیاد شهروندان در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، این ایستگاه می‌تواند پوشش مناسبی از نظر ایمنی برای این محدوده ایجاد کند.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی علاوه بر اینکه می‌تواند بافت تاریخی اصفهان را پوشش ایمنی دهد، خیابان‌های عبدالرزاق، چهارباغ و اطراف آن را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد. 

افزایش ضریب ایمنی شهر هدف اصلی مدیریت شهری اصفهان است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف اصلی مدیریت شهری این است که ضریب ایمنی شهر را افزایش دهد تا در ساعت‌های پیک ترافیک بتوانیم در کمترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه کنیم.

وی گفت: طبق استانداردها تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید به ۴۰ ایستگاه برسد، در این راستا احداث چند ایستگاه در دست اقدام است، البته با همکاری مدیران مناطق مختلف شهری درصدد افزایش این ایستگاه‌ها برای سال آینده هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: هرچه ضریب ایمنی در شهر افزایش یابد، مردم با اطمینان خاطر بیشتری زندگی خواهند کرد و شعار «اصفهان من، شهر زندگی» محقق می‌شود.

در ادامه، یکی از عملیات های آتش نشانی نجات و رهایی فرد مصدوم در داخل خودرو به نمایش گذاشته شد.

.بهمن راعی / اصفهان

 

 

کدخبر: 818492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟