محمدرضا فروتن مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و ناصر عطایی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری رشت را عهده دار شدند

به گزارش رکنا از گیلان، جلسه تودیع و معارفه سرپرستان واحد مالی و اقتصادی و ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت امروز سه‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ به ریاست سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت و با حضور معاونین و مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

شهرداری رشت

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در جلسه‌ای که به همین مناسبت برگزار شد کار در حوزه رسانه و روابط عمومی را کاری مهم و اثرگذار برای مجموعه شهرداری رشت خواند و افزود: عمر پست‌های مدیریتی بسیار کوتاه است و باید بتوانیم از این فرصت ارزشمند در مسیر ارائه خدمت صادقانه و ثبت بهترین عملکرد استفاده کنیم.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، نهادی بسیار گسترده با خدماتی متنوع محسوب می‌شود از طرفی باید تلاش کنیم از فرصت‌ها و حتی چالش‌های به وجود آمده در راستای منافع شهرداری بهره ببریم.

ناصر عطایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری رشت نیز در این جلسه مواردی را بیان داشت و با قدردانی از حسن اعتماد شهردار اذعان کرد: بدون شک با اتحاد و همدلی و تقویت مشارکت‌ها میتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات شهر رشت را حل و فصل نماییم.

عطایی با تاکید بر اجرای مدل جدیدی از برنامه‌ها در حوزه مالی و اقتصادی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اقدامات اثرگذار و مطلوب همواره ماندگار می‌شوند و ملاک خوبی برای سنجش عملکرد مدیران در هر پست و مقامی هستند.

محمدرضا فروتن سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست شهرداری رشت برای سپردن این مسئولیت به وی و عرض خسته نباشید به سید پیام جعفری نیا عنوان کرد: امیدواریم با یک تغییر سطح در حوزه روابط عمومی بتوانیم فضای همدلی و فضای مثبت رسانه‌ ای را در مجموعه مدیریتی شهرداری فراهم کنیم.

لازم به ذکر است با ابلاغ سرپرست شهرداری رشت، ناصر عطایی با حفظ پست فعلی به سمت سرپرست معاونت مالی و اقتصادی منصوب و جایگزین مجتبی ماه پسند شد.

همچنین محمد فروتن نیز به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب و جایگزین سید پیام جعفری نیا شد.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 818060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟