میلیاردها تومان لوازم یدکی قاچاق در انبار فروشگاه فلاورجان !

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در انبار فروشگاه لوازم یدکی در یکی از مناطق شهرستان فلاورجان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی انبار فروشگاه مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات 60 قطعه مربوط به ماشین آلات راه سازی خارجی استوک شامل موتور لودر ، سرسیلندر موتور ، دیفرانسیل لودر، پوسته گیریبکس لودر، گریبکس لودر و توپی چرخ لودر کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اقلام قاچاق مکشوفه در این عملیات را 100 میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار هاشمی فر، در خاتمه با قدردانی از همکاری و همراهی مردم با برنامه ها و طرح های پلیس اظهار داشت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعات و اخباری که در خصوص احتکار و قاچاق کالا دارند را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با عاملان این گونه اقدامات برخوردهای قانونی صورت گیرد.

 

 

کدخبر: 815758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟