علاقمندان به رقابت و جایزه بخوانند / مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در قزوین

به گزارش رکنا از اقزوین؛ محمدرضا شکوهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود:  این مسابقه از بیست و ششم مرداد ماه آغاز شده و علاقمندان تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری فرصت دارند، شرکت کنند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد،  علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرسhttps://qazvin.navideshahed.com  و یا https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.
شکوهی گفت:  سوالات این مسابقه از کتاب «ابر فیاض»، مجموعه خاطرات معنوی سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.
وی افزود: آشنایی با سیره و منش سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد، مطالعه خاطرات معنوی این شهید گرانقدر و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه از مهمترین اهداف این مسابقه است.
این مقام مسئول گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار شده است که از زحمات مسئولان این اداره‌کل قدردانی می‌کنیم.
 

 

لیلا بیگدلی /قزوین

کدخبر: 815665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟