برای رفع محرومیت و خدمت به مردم وارد میدان شده ایم

به گزارش رکنا ازقزوین،  سردار رستمعلی رفیعی آتانی‌ روز شنبه در نشست هماهنگی برای آبرسانی به روستاهای استان قزوین در قالب امضای تفاهم نامه مشترک اظهار کرد"  امروز در ماه محرم با درک عمیق از اهمیت آب با همکاری جهاد کشاورزی وارد میدان خواهیم شد تا مشکل آبرسانی در روستاها و مناطق کم برخوردار را با مشارکت بسیج سازندگی حل کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد"  در میدان جهاد باید به همدیگر اعتماد کنیم و از مسیر اداری خارج شویم زیرا ما نیامده ایم تجارت کنیم بلکه برای رفع محرومیت و خدمت به مردم وارد میدان شده ایم

سردار آتانی بیان کرد" چرا جهاد کشاورزی در دهه اول انقلاب موفق و مورد اعتماد مردم بود چون همه خالصانه وارد عرصه خدمت شده بودند تا محرومیتها برطرف شود و همدیگر را باور داشتیم.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت"  حضور بسیج سازندگی برای رقابت و تهدید کار جهادگران نیست بلکه ما برای تسهیل در کارها و رفع موانع و خدمت بیشتر و سریعتر به میدان آمده ایم و هدف جلب رضایت مردم است.

وی یادآور شد" امروز مردم از ما آب شرب و کشاورزی می خواهند و این کار را با عشق و علاقه و بدون نگاه اقتصادی و منفعت انجام خواهیم داد.

سردار آتانی بیان کرد"5مجتمع آبرسانی را با اجرای ۲۵۲ کیلومتر برای تامین آب شرب ۹۶ روستا در دست ساخت است که در کمتراز ۳۰ ماه تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد"  برای سرعت بخشیدن به کارها از ظرفیت لجستیک قرارگاه خاتم استفاده کرده ایم و در ادامه نیز اینگونه عمل خواهیم کرد

سردار آتانی گفت"به دلیل مطالبه مردم ۴۷ روستای دیگر نیز به طرحهای آبرسانی اضافه شده و درحال حاضر ۴۹ مخزن بتنی با ظرفیت ۱۵ هزار مترمکعب و ۵ حلقه چاه عمیق در دست ساخت است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 809259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟