ساخت 5 مجتمع آبرسانی روستایی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،تجمع بزرگ جهادگران فاطمی روز جمعه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار عراقی رئیس سازمان امنیت نیروهای مسلح، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، جمعی از فرماندهان سپاه نواحی استان و مدیران استانی در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم با اشاره به شهدای شاخص استان قزوین و نقش فرماندهان، شهدا و رزمندگان قزوین در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: شهدای شاخص در واقع نشانی های قزوین در انقلاب است و این خطه از میهن اسلامی در هر دوره ای بزرگانی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 330 گروه جهادی و 4790 نفر به مدت ده روز در استان برگزار می شود که این رزمایش در عرصه های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، فرهنگی و کمک مومنانه است.

سردار آتانی تصریح کرد: در استان قزوین بیش از  1170 گروه جهادی فعال شده و همه اقشار بسیج در این گروهها حضور دارند و خدمت می کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: بیش از 3 هزار و 335 پروژه در عرصه های راه، آب، مسکن، بهداشت، در مناطق محروم کلید خورده که یک هزار و 310 میلیارد تومان برای اجرا هزینه خواهد شد و افتخار داریم که اعلام کنیم در حوزه اقتصاد مقاومتی به تمام وعده های خود عمل کرده ایم.

جوی گفت: با پرداخت 163 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با اجرای 6 هزار و 32 طرح زمینه اشتغال 8 هزار نفر مهیا شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان کرد: همچنین45 تعاونی با مشارکت مردم راه اندازی شده و تعداد 2 هزار و 391 کارگاه نیز فعال شده و13 نفر تسهیل‌گر و بیش از 21 هزار و 800 نفر اعضای صندوق هستند که آورده سپاه حدود 21 میلیارد تومان و کمک خیرین حدود 500 میلیون تومان است.

سردار آتانی بیان کرد: در حوزه کمک مومنانه استان قزوین بسیار خوش درخشیده است و با تفاهم نامه سپاه با کمیته امداد، با کمک خیرین در استان قزوین 500 میلیون تومان برای خرید 212 دستگاه یخچال و توزیع آن بمیان نیازمندان اقدام شد.

وی گفت: در دهستان چوقور روستای حصار یک دستگاه پل که بیش از12 سال بلاتکلیف مانده بود در کمتر از دوماه توسط بسیج سازندگی با 400 میلیون تومان هزینه ساخته شد و خدمت بی منت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار دادیم و رضایت مردم جلب شده است.

سردار آتانی تصریح کرد: در اجرای طرح های بسیج سازندگی هرگز قصد نداریم در کار کسی دخالت کنیم بلکه کارهای زمین مانده را انجام می دهیم تا خدمت رسانی متوقف نشود.

وی اظهارداشت: آبرسانی انفرادی روستایی را نیز انجام می دهیم و قرار است 5 روستا نیز به صورت انفرادی آبرسانی شود.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: ساخت 982 واحد مسکن روستایی را نیز تعهد کردیم که 86  واحداحداث و تحویل شده و امسال همه تعهد خود را انجام می دهیم.

وی گفت: بسیج سازندگی در اجرای طرح های در راهسازی روستایی، جاده بین ‌مزارع، خانه عالم ، مسجد و غسالخانه نیز جدی است تا شاهد رفع فقر و محرومیت از مناطق مختلف استان باشیم.

سردار آتانی اضافه کرد: با ظرفیت پایان ناپذیر بسیج و روحیه جهادی و بسیجی همچنان در مسیر خدمت بی منت به مردم آمادگی کامل داریم تا شاهد رضایت مندی مردم در مناطق کم برخوردار باشیم.

در ادامه از جهادگران بسیج سازندگی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 780039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟