هرگز خود را رقیب بخش خصوصی نمی دانیم

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی آتانی در  جلسه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی افزود: برای خدمت به مردم نجیب استان آمادگی داریم با استفاده از همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی خود هرجا که نیاز بود وارد کار عمرانی شویم و خدمت کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: تاکید جدی داریم هر تعهدی که مدیران می دهند باید به آن پایبند باشند و عمل کنند تا مردم بی اعتماد نشوند و ما نیز در سپاه به قول هایی که می دهیم عمل می کنیم.

سردار آتانی اظهارداشت: اجرای آبرسانی به روستاهای محروم و صعب العبور از طرح های سخت و مشکلی است که شاید مقرون به صرفه هم نباشد اما وظیفه داریم برای جلب رضایت مردم در آنها مشارکت کرده و اجرا کنیم تا مردم از آّب شرب بهداشتی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: تجهیزات فنی و مهندسی سپاه را در اختیار بسیج سازندگی قرار می دهیم تا ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی با سرعت به پایان برسد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: همکاری مدیران دستگاههای اجرایی بسیار مطلوب است اما انتظار داریم این روحیه و تعامل به مجموعه همکاران دستگاهها نیز منتقل شد تا در زمان اجرا مانعی نداشته باشیم.

وی اظهارداشت: کیفیت اجرای طرح های عمرانی در بسیج سازندگی را فدای سرعت نخواهیم کرد و از دستگاههای اجرایی متولی درخواست می کنیم نظارت خود را بیشتر کنند تا همه طرحها با کیفیت بالا انجام شود و رضایت مردم را نیز کسب کند.

آتانی در خصوص اجرای طرح مسکن محرومان توسط سپاه نیز گفت: سهمیه استان یک هزار واحد تعیین شده که فعلا در فاز اول ساخت 100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کلید خورده اما چون آورده کم بوده فقط عملیات ساخت 30 واحد انجام شده است.

وی افزود: در صورت تامین آورده اولیه بسیج سازندگی آمادگی دارد همه تعهدات حوزه مسکن را نیز بسرعت اجرا کند.

آتانی گفت: با همه توان پای کار هستیم تا دولت نجیب آقای رئیسی در عمل به تعهدات و وعده های خود مشکلی نداشته باشد و امیدواری مردم بیشتر شود.

 

 

کدخبر: 776490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟