افزایش دمای هوای استان اردبیل از فردا

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ سیاوش محمدی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با ماندگاری سامانه پرفشار سطح زمین در منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری بوده و در برخی از نواحی از جمله نوار شرقی و دامنه‌های کوهستان سبلان مه رقیق و بارش خفیف باران ریزه و گاهی رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

وی می‌گوید: طی این مدت در ساعات بعدازظهر و عصر پدیده غالب وزش باد شرقی گاهی با سرعت تند (بویژه در مناطق شمالی استان) پیش بینی می‌شود.

به گفته او، هوای نسبتاً خنک تا یکشنبه هفته آینده در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال تداوم داشته، اما در مناطق گرمسیری استان از روز شنبه هفته آینده دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

محمدی می‌گوید: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، آسمان مناطق شمالی و جنوبی استان صاف تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی استان ابری (در نوار شرقی مه آلود و گاهی با بارش خفیف باران ریزه) خواهد بود و طی امروز آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و با گذر امواج ضعیف در مناطقی از استان افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی این مدت وزش باد غالباً شرقی و با سرعت ملایم انتظار می‌رود و در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال تفییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت و هوای نسبتاً خنک تا آخر هفته در منطقه ماندگار است.

کدخبر: 808849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟