پرداخت 136 فقره تسهیلات قرض الحسنه با هم افزایی خیران

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، ابراهیم صحرایی در بازدید مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از صندوق امداد ولایت استان قزوین بیان کرد: عمر صندوق امداد ولایت چندان طولانی نیست ولی خدمات این صندوق در حوزه قرض الحسنه در مقایسه با سایر موسسات اعتباری افتخارآمیز است.

وی ادامه داد: تسهیلات این صندوق به صورت قرض الحسنه و با رعایت ضوابط و قوانین بانکی مورد تأیید بانک مرکزی و با حفظ شان و کرامت نیازمندان پرداخت می شود .

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم این صندوق برای خدمت به نیازمندان، امکان سپرده گذاری از سوی خیران و نیکواران و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسانی است که سپرده گذاران معرفی می کنند.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری با سپرده گذاری خیران و هم افزایی اعتبارات صندوق، 136 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شد.

صحرایی عنوان کرد: در واقع در این مدت بیش از یک میلیارد و 598 میلیون تومان با خیران هم افزایی شده است، در حالی که مبلغ هم افزایی در 12 ماهه سال گذشته ، یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر با چند دانشگاه و موسسه آموزش عالی در حال همکاری هستیم تا با سپرده گذاری آنها به دانشجویان و کارکنان آن مجموعه ها تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کنیم.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان قزوین تصریح کرد: صندوق امداد ولایت در تلاش می کند تا با حضور در عرصه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، این فرهنگ را در جامعه نشر دهد و نشان دهد که با نظام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه می توان مشکلات زیادی را حل کرد.

وی یادآورشد: در حال حاضر صندوق امداد ولایت تنها با یک شعبه در استان قزوین و با کارکنانی اندک، به خدمت رسانی مشغول است و تلاش می کند تا این ظرفیت با کمک خیران به عموم مردم خدمات قرض الحسنه ارائه شود. 

 

 

کدخبر: 805001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟