بهره برداری از خط دوم کمربندی شهرستان بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ استاندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار مغان با اشاره به اجرای پروژه‌های راه‌سازی متعدد در مناطق مختلف بیله‌سوار گفت: توسعه طرح‌های زیرساختی در شهرستان بیله‌سوار معطل نمانده و اجرای این طرح‌ها توسعه منطقه را به همراه خواهد داشت.

سیدحامد عاملی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تا به این حد منابع اعتباری به راه‌های بیله‌سوار اختصاص نیافته بود، افزود: امسال در سطح راه‌های روستایی و مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار اعتبارات و اقداماتی صورت گرفته است که در طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

عاملی تکمیل کمربندی بیله‌سوار را یکی از مطالبات دیرینه مردم منطقه دانست و ادامه داد: بیله‌سوار پیشانی و ویترین نظام است و تکمیل کمربندی به لحاظ ترانزیتی اهمیت اساسی داشت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسئولان پیگیر مسائل بویژه راه‌های روستایی هستند، در خصوص مسیر ورودی شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: در حال حاضر  از این مسیر ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که از این میزان پنج کیلومتر اجرا شده، پنج کیلومتر در حال اجراست و پنج کیلومتر بعدی هم از فردا آغاز شده و تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین درباره چهار خطه‌کردن بیله‌سوار - گرمی مغان اظهار کرد: بر اساس توافق با قرارگاه خاتم قرار است امسال هفت کیلومتر از مسیر بیله‌سوار به سمت گرمی و هفت کیلومتر نیز از مسیر گرمی مغان به طرف بیله‌سوار انجام شود.

عاملی یادآورشد: امسال ۱۳۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته و امیدواریم امسال اقدامات در خور شانی برای مردم داشته و شرایط را در حوزه راه‌های منقطه تسهیل کنیم.

بر اساس این گزارش در این طرح که عملیات اجرایی آن از اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شده است، زیرسازی، تعریض، خاکبرداری و خاکریزی به عرض ۱۲ متر اجرا شده است. همچنین دو لایه روکش آسفالت به عرض ۱۱ متر در پروژه کمربندی شهرستان بیله‌سوار اجرایی شده است.

 

کدخبر: 804737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟