برخی مسئولان شهرستان اصلاندوز باید تغییر یابند / رسیدگی به مشکلات منطقه باید در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار رکنا در شهرستان اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، اظهار داشت: از هفته‌های گذشته تاکنون موضوعی در خصوص عوامل تنگی رزق و روزی را بیان می‌کنیم که براساس آیات و روایات مختلف دروغ نیز یکی از مهم‌ترین این عوامل می‌باشد به‌طوری که دروغ‌گویی با هر هدفی حتی برای شادی مردم و برای شوخی هم در تنگی روزی اثر دارد و در صورتی‌که دروغ‌گویی به شوخی باشد هم می‌تواند به انسان جرات انجام گناهان دیگری را دهد بنابراین باید در هر حال و شرایطی از آن دوری کرد.

 

وی با تسلیت و تبریک شهادت شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن، افزود: برادر سرافراز مان شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن که از یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز در یمن و در سفارت جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی مجاهدت می‌کرد که در نهایت به فیض شهادت نائل آمد‌.

 

اسدزاده با تقدیر و قدردانی از حضور استاتدار در شهرستان اصلاندوز، افزود: حضور استاندار اردبیل و به همراه معاونین و مدیران کل در شهرستان اصلاندوز مغان قابل تقدیر است که می‌تواند در تقویت اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه تاثیرگذار باشد امیدواریم که این سفر برکاتی برای مردم منطقه اصلاندوز به ویژه عشایر غیور داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به وضعیت خدمات رسانی ادارات در منطقه تصریح کرد: منطقه مغان به ویژه در شهرستان اصلاندوز در حوزه راه‌ها و محورهای مواصلاتی و آب آشامیدنی در روستاها و مناطق عشایری مشکلات بسیاری دارد و همچنین برخی از پروژه‌های منطقه از سال‌ها و دولت‌های گذشته نیمه تمام مانده است که انتظار می‌رود در دولت سیزدهم به این مسائل رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه تغییر و تحول مدیران شهری در توسعه و رفع مشکلات منطقه تاثیر بسزایی دارد ادامه داد: بعضی از مسئولان شهرستان اصلاندوز مغان هرچه زودتر باید تغییر یابند چراکه تغییر و تحولات مسئولان دستگاه‌های اجرایی علاوه‌بر اینکه نشاط می‌آفریند با توجه به اینکه تفکرات جدید و نو به میدان کار و عمل می‌آیند در خدمت با مردم نیز شاهد اقدامات جهادی خواهیم بود.

 

اسدزاده از عدم حضور برخی از مسئولان منطقه اصلاندوز در نماز جمعه انتقاد کرد و بیان کرد: برخی از مسئولان در نماز جمعه حضور ندارند و باید در نماز عبادی و سیاسی جمعه حضور داشته باشند، نماز جمعه نمونه‌ای از تجمعات شهرستان است و چنین مسئولانی در هیچ کدام از مراسمات و تجمعات شهرستان حضور ندارد که باید این چنین نباشد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تاکید بر اینکه باید به معیشت مردم توجه ویژه شود، اظهار کرد: دولت سیزدهم باید از عشایر منطقه مغان که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و جهش تولید قرار دارند با اعطای نهاده‌های دامی حمایت کند و این موضوع قطعا در تامین بسیاری از محصولات کشاورزی و دامی کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: آتش نشانی شهرستان اصلاندوز بسیار ضعیف است و حتی تجهیزات و امکانات لازم را نیز برای خدمات رسانی به مردم منطقه در بحران‌ها و اتفاقات مختلف ندارد و این ضعف احساس می‌شود که امیدواریم به رفع این مشکل اساسی منطقه نیز توجه جدی صورت گیرد.

 

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تشکیل نهضت سواد آموزی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از کارهای اساسی انقلاب اسلامی تشکیل نهضت سواد آموزی در هفتم دی ماه است به‌طوری‌که در دوران طاغوت و قبل از انقلاب اسلامی عدالت آموزشی در کشور وجود نداشت اما امروز به برکت این نهاد شاهد سواد آموزی در بسیاری از مناطق دور افتاده و محروم نیز هستیم که قابل تقدیر و تشکر است.

 

اسدزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه روز بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی در نهم دی ماه با حضور خود در میدان آگاهی و بصیرت خود را به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نشان دادند و خلق حماسه نهم دی ماه یکی از معجزات انقلاب اسلامی است و نباید فراموش شود.

 

انتهای پیام/

 

خبرنگار حسین زالی

کدخبر: 754842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟