توسعه فضای سبز و درختکاری اولویت اول مدیران استانی

در گفتگو با خبرنگار رکنا در اردبیل ؛سید حامد عاملی با بیان این مطلب که مدیران شهری برای زیبا سازی شهری که جز میزبانان گردشگران و مسافرین از سراسر کشور هستند باید با برنامه ریزی شایسته و عملی چهره زیبایی در مرکز استان ایجاد کنند

وی با بیان این مطلب که سرانه فضای سبز در استان اردبیل قابل دفاع نبوده است افزود کاشت درخت و نگهداری آن دو مقوله متفاوتی است که  نگهداری از درختان کاشت شده نیز مدیریت صحیح می خواهد .

وی یادآور شد با برنامه ریزی هایی که با اعضای شورای شهر انجام شده است قرار است در هر چهار ورودی شهر اردبیل با یک طرح مطالعه شده ضعف ورودی های شهر را در حوزه فضای سبز رفع نماییم.

استاندار اردبیل با بیان این مطلب که باغ شریعتی که سالهاست با مشکل اجرایی رو برو بوده در روزهای گذشته مسایل اجرایی آن حل شده و یکی از پروژه های مهم عمران شهری محسوب خواهد شد و در پیله سهران نیز مجموعه شورگلی نیز همچون شورابیل قرار است به یک مجموعه گردشگری تبدیل شده و دست فروشان وانت در آن محل استقرار یابند .

حامد عاملی یادآور شد که استان اردبیل باید در حوزه فضای سبز عملکرد خوبی داشته باشد چرا که حضور گردشگران و حتی توسعه صنعت گردشگری در مقابل توسعه فضای سبز ممکن خواهد بود.

 

کدخبر: 804390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟