برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، منصور احمدی در دیدار با مدیرکل و معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،اظهارکرد:به دلیل تقارن روز خبرنگاربا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب مطبوعات لرستان، با تأخیر برگزار می شود.

 وی به بزرگداشت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آیین بزرگداشت این شهید بزرگوار و الگوی حسینی و انقلابی خبرنگاران، با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران و خانواده شهید صارمی ، بر مزار آن شهید والامقام در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به ساماندهی خبرنگاران استان اشاره کرد و گفت:طرح ساماندهی خبرنگاران استان از سوی خانه مطبوعات در حال پیگیری و برگزاری است.

 احمدی افزود: دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان که در جلسه ها و دیدارهای متعدد با اعضای خانه مطبوعات استان مطرح شده به سمع و نظر مدیرکل و معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

 شهید «محمود صارمی» خبرنگار شجاع و وظیفه شناس لرستانی همواره مدافع اسلام و اهل بیت (ع) بود که در هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷ در کشور افغانستان توسط گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید.

 

 

کدخبر: 803816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟