ساماندهی و پالایش اعضای خانه مطبوعات لرستان تا طی ۱۰ روز آینده/ برگزاری " مجمع عمومی " حق قانونی اعضای خانه است

به گزارش رکنا از لرستان، منصور احمدی با حضور در دفتر خانه مطبوعات و رسانه های استان، به گفتگو و تبادل نظر با اعضای هیات مدیره در خصوص مشکلات و حواشی به وجود آمده در طی چند ماهه اخیر پرداخت و با تاکید بر اینکه « خانه مطبوعات سنگر دفاع از حریم رسانه و مطبوعات استان است »، گفت: کسی که در این سنگر حضور ندارد، نمی تواند مدعی دفاع باشد و اگر قرار است برای دفاع از مطبوعات، جهاد کنید باید در سنگر و در خط مقدم حضور داشته باشید و کسانی که موجودیت این سنگر را به رسمیت نمی شناسند، نمی تواند مدعی دفاع از حق اصحاب رسانه و مطبوعات باشند.

 

وی تصریح کرد: با تمام وجود از موجودیت خانه مطبوعات و رسانه های استان به عنوان سنگر دفاع از حقوق اصحاب رسانه و مطبوعات، دفاع می کنیم و مشروط به پذیرفتن و انجام سه شرط، نتایج انتخابات هیات مدیره خانه را می پذیریم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس تاکید کرد: ساماندهی و پالایش اعضای خانه طی ده روز آینده، برگزاری مجمع عمومی به عنوان حق قانونی اعضای خانه و ارائه برنامه چشم انداز عملیاتی پنج ماهه، شروط اداره کل برای پذیرفتن نتایج انتخابات هیات مدیره است.  

 

احمدی در پایان ابراز داشت: برخورد کریمانه با منتقدین و مخالفان از سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و اعضای هیات مدیره نباید در برخورد با منتقدین و مخالفان از شیوه های اشتباهی همچون حذف ، تهدید و ... استفاده کنند.

 

 

کدخبر: 797333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟