هدف گل زدن به دشمن است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سردار رستمعلی آتانی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه افزود: یک سال از حضورم دراستان گذشت و در این ایام از قلم شما استفاده کردیم و مرهون محبت شما قرار گرفتیم.

وی بیان کرد: از خبرنگارانی که برنامه های سپاه را پوشش خبری دادند و در نشست های مختلف عملکرد این نهاد را رسانه ای کردند سپاسگزارم و بهترین ایام خود را با اصحاب رسانه گذراندم و اعتراف می کنم خبرنگاران در انتقال پیام و عملکرد سپاه صادقانه رفتار کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: شما زبان صادق مردم باشید و نقد منصفانه داشته باشید و به مسئولان و اتحاد و اعتمادسازی کمک کنید.

آتانی تصریح کرد: امروز مانند یک تیم آماده هستیم که باید از همه ظرفیتهای خود درست استفاده کنیم و نگذاریم دشمن به ما گل بزند.

وی گفت: باید کاری کنیم کسانی که بیرون دایره خدمت مانده اند نیز وارد میدان شوند و یاران ذخیره را اضافه کرده و از فضای انقلاب اسلامی استفاده کنیم تا خدمت رسانی شتاب گیرد

وی اظهارداشت: اینکه اخلاق مداری و رفتار مناسب را یک مطالبه می دانیم باید ریشه یابی کنیم چرا به جایی رسیده ایم که اگر یک مدیر مهربان و پاسخگو و اخلاق مدار بود جای تعجب دارد و شاخص می شود.

آتانی افزود: در آستانه محرم لازم است خبرنگاران  با قلم عاشورایی خود از این حماسه تاریخی بنویسند و تاثیرگذار باشند.

وی گفت: انچه گفتیم عمل کردیم و درب سپاه را به روی همگان گشودیم تا هیچ کسی احساس غربت و دلتنگی نکند و بداند سپاه متعلق به مردم است.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: به مسائل مهم استان از جمله معیشت مردم حساس هستیم و در خصوص امنیت غذایی برنامه داریم.

 

 

 

 

 

کدخبر: 800906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟