راه کنترل ناهنجاری های اجتماعی تقویت فرهنگ در بستر پر خیر کتاب است

به گزارش رکنا از شهرکرد،در آستانه روز «شهرداری‌ها و دهیاریها» احمد فرهادی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با هدف توسعه سطح خدمات کتابخانه ای در نقاط مختلف مرکز استان، با عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

 

سرپرست کتابخانه های عمومی استان در این دیدار ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و تشکر از همکاری صمیمانه شهرداری شهرکرد جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: کار در حوزه ترویج کتابخوانی نیازمند خرد جمعی، تعامل سازنده و پشتیبانی همه جانبه دستگاههای مختلف اجرایی از جمله شهرداری‌ها است و خوشبختانه با حضور افراد دغدغه مند فرهنگی در شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرکرد، کار در سنگر فرهنگی کتابخانه ها به صورت روان و رو به جلو پیش می رود.

 

فرهادی به لزوم ارائه خدمات کتابخانه ای در شهرک تازه تاسیس منظریه، ناحیه غرب شهرکرد و مهدی آباد اشاره کرد و افزود: ان شاالله با تعامل خوب شهرداری شاهد راه اندازی نخستین کتابخانه سیار شهری در شهرکرد باشیم.

 

در ادامه عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد به اهمیت کتاب و لزوم ترویج کتابخوانی اشاره کرد و گفت: منشأ پیشرفتها در زمینه علم و تکنولوژی کتاب است و این پیشرفت ارتقا سطح مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی را در پی دارد.

 

وی افزود:  ناهنجاری های اجتماعی با تقویت فرهنگ در بستر پر خیر کتاب،  کنترل می شود و یادآوری اهمیت کتابخوانی برای مردم به مثابه  امر به معروف است و ما سعی می کنیم این مهم را در طراحی مبلمان شهری در نظر بگیریم.

 

نجفی ضمن قول مساعد برای تحقق هر چه زودتر اجرای طرح کتابخانه سیار شهری گفت: ان شاالله با کمک و همکاری همه جانبه کل مجموعه هدفهای والای کتابخوانی و ارتقا سطح فرهنگی را پیش خواهیم برد.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد

کدخبر: 800827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟