بیش از ۳۳ جایگاه تبلیغاتی نصب شد

به گزارش خبرنگار رکنا در شهرکرد 

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکردبا اشاره به ضرورت ساماندهی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، اظهارداشت: در این زمینه قطعاً شهرداری شهرکرد همراه با سایر دستگاه‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌کند، بنابراین تمهیدات شهرداری برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیداها اندیشیده شده است.

ایازی افزود: شهرداری شهرکرد اقدامات مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای این دوره از انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از آلودگی‌های بصری و حفظ سیمای شهری و رعایت حقوق شهروندی در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی و نصب شده است.

ایازی ضمن درخواست از کاندیداها و هواداران انتخاباتی و تاکید بر حفظ و صیانت از اموال عمومی و رعایت حقوق شهروندی و عدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز گفت: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت، پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به سیما و منظر شهری هزینه‌های سنگینی برای شهر در بردارد.

مصیبی دهکردی، شهرکرد

 

کدخبر: 695280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟