پیش‌بینی ۳ پروژه روگذر و زیرگذر برای سال آینده در شهرکرد

به گزارش رکنا از شهرکرد، عبدالصادق نجفی معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: پروژه‌های عمرانی برای سال آینده باید مشخص و ۳ روگذر و زیرگذر نیز پیش‌بینی شود.

عبدالصادق نجفی در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه پروژه‌های این حوزه باید مشخص و به مدیریت برنامه‌ و بودجه ارجاع شوند، اظهارداشت: پروژه‌های در دست اقدام باید برآورد کامل آن‌ها تا اتمام پروژه انجام و پروژه‌های جدید برای سال آینده مشخص تا جهت تخصیص اعتبار برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

وی افزود: حوزه ترافیک برای سال آینده باید ۳ پروژه روگذر و زیرگذر در کمربندی جنوب به میدان بوعلی سینا، چهارراه طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی و میدان معلم را در دستور کار قرار دهد وطرح مطالعاتی پروژه‌ها باید با جزییات کامل تهیه و زمان شروع و اتمام آن مشخص شود چراکه زمان‌بر بودن یک پروژه نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: برای صدور مجوزات حفاری باید حقوقات شهرداری در نظر گرفته شود و بعد از آن مجوزات لازم صادر گردد تا در حوزه عمرانی درآمدزایی انجام شود.

وی گفت: شهرداری به دنبال ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم مردم بوده و محور تلاشمان برقراری عدالت، رشد و پیشرفت شهر است و تمامی  خادمان مردم در شهرداری‌، شبانه‌روز در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید، امکانات شهر را متناسب با زندگی و کار مردم فراهم کنند.

مصیبی دهکردی- شهرکرد

کدخبر: 742235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟