انتصاب رئیس اداره آب و فاضلاب باباحیدر

یه گزارش رکنا از شهرکرد، طی جلسه ایی رئیس اداره آب و فاضلاب بخش باباحیدر معرفی و منصوب شد.

 در این جلسه بخشدار بخش باباحیدر ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای آقای کاظمی گفت: برای مدیر جدید که این مسئولیت را پذیرفته اند آرزوی موفقیت روز افزون داریم و امیدواریم با تمهیداتی که می اندیشند بتوانیم مشکلات موجود در امر آبرسانی به مردم شریف را به طور کامل برطرف نمایند.

   معاون منابع انسانی و تحقیقات آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری آقای مهندس قاسمی هم ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مسئولین دلسوز خواستار تلاش بیشتر در جهت ارائه خدمت به مردم شریف و پیگیری استیفای حقوق مشخص شده شرکت آبفا در قانون شدند.

    روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به خدمات این شرکت در حوزه شهرها و روستاها با آرزوی موفقیت برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار امیدواری نمود با همکاری همه جانبه و بین دستگاهی بتوانیم به مردم شریف این بخش بیش از پیش خدمات رسانی کنیم. 

   قابل ذکر است در این جلسه از خدمات آقای تیمور کاظمی تقدیر شد و طی حکمی آقای مهندس مجید لهرابیان به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب بخش سامان منصوب شد.

یاد آوری میگردد این جلسه در بخشداری بخش باباحیدر برگزار گردید و معرفی مدیر جدید در حضور آقای مرتضوی بخشدار ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان آقای اله بخشی ، و دیگر مسئولین محلی انجام شد و سپس مسائل و مشکلات آب و فاضلاب بخش باباحیدر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مصیبی دهکردی/شهرکرد 

کدخبر: 798998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟