اعطای تسهیلات تشویقی فرزندآوری به کارکنان شهرداری قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  اعضای شورا  لایحه شهردار ی قزوین پیرامون اعطای تسهیلات تشویقی فرزندآوری به کارکنان شهرداری را با هدف حمایت از جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار دادند و خواستار افزایش ارقام ارایه شده از سوی شهرداری قزوین در این لایحه شدند.

براین اساس مقرر شد؛ از زمان تصویب این لایحه، برای تولد فرزند اول مبلغ چهار میلیون تومان ، برای تولد فرزند دوم شش میلیون تومان، برای فرزند سوم هشت میلیون تومان و برای فرزند چهارم و بالاتر مبلغ 12میلیون تومان هدیه کمک هزینه تولد در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ ارایه تسهیلات 36 ماهه با کارمزد دو درصد برای کارکنان والد فرزند اول به مبلغ 50میلیون تومان، فرزند دوم 70 میلیون تومان، فرزند سوم 100 میلیون تومان و فرزند چهارم 150 میلیون تومان از دیگر تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده در این مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین است.

بر پایه این گزارش و برابر این مصوبه؛ اعطای یک و نیم میلیون تومان کمک هزینه سفر برای کارکنان والد فرزند اول، دوم، سوم ، چهارم و بالاتر نیز دیگر بند تشویقی این مصوبه بود. همچنین مقرر شد چنانچه هر یک از کارکنان شهرداری از زمان تصویب این لایحه صاحب فرزند سوم ، چهارم و بالاتر شود، از پرداخت هزینه های مربوط به بیمه تکمیلی فرزند متولد شده به مدت یکسال معاف خواهد شد.

 

 

کدخبر: 798559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟