همه عوامل دست در دست هم داده اند که داوطلبین در فضای امن وبدون هیچ حاشیه ای از سد کنکور با موفقیت عبور کنند

به گزارش خبرنگار رکنا در هشترود  رزاقی  در ادامه درخصوص ایجاد محیط امن برای دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند، گفت:‌ خانواده‌ها باید این نکته را بدانند و به دانش‌آموز خود نیز یاد دهند که کنکور پایان راه نیست و این مرحله نیز مرحله‌ای از زندگی است و قبول نشدن در این مرحله به معنی شکست در زندگی نیست. این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که خانواده‌ها باید آن را مد نظر داشته باشن

وی متذکر شد:در عین حال والدین  باید فضا را برای دانش‌آموزان به ویژه آنهایی که در آستانه کنکور هستند طوری فراهم کنند که دانش‌آموز احساس آرامش کند و بداند اگر در این مرحله موفق نشد، پایان راه نیست.

 

احمد رزاقی تصریح کرد:‌ گاه مشاهده می‌شود که دانش‌آموزان کنکوری به دلیل نگاه‌های غلطی که در برخی خانواده‌ها وجود دارد دچار آسیب‌های روانی می‌شوند و در مواجه با فشارهای روحی هستند که این فشارها حس پوچی را در آنها تقویت می‌کند.

مسئول تام الاختیار برگزاری کنکور در هشترود خاطر نشان کرد: در اینجا آموزش هدف اصلی به داوطلبان برای ورود به دانشگاه با انتخاب راه درست برای دستیابی به پدیده انسانی، رشد شناختی، پرهیز از چشم و هم چشمی موجب کاهش آسیب‌ها می‌شود.

رزاقی در پایان سفارشی هم به داوطلبین کنکور کرد وگفت: داوطلبین یک روز قبل از امتحان کنکور شب زودتر بخوابند تا صبح زودتر بتوانند از خواب بیدار شوند وبا خوردن یک صبحانه کامل با وسائلی که در کارت ورود به جلسه همه داوطلبین آورده شده است در محل اخذ کنکور آماده باشند. هر دانش آموزی که خوب درس خوانده است حتما به سوالات پاسخ خواهد داد ونباید دغدغه واسترس داشته باشد.

 

کدخبر: 796300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟