۱۳۵۰نفر داوطلب کنکور در هشترود باهم رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود ، اقدمی دراین مورد گفت:از این تعداد ۷۸ داوطلب در گروه آزمایشی هنر،۳۷داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی ، ۶۵۷ داوطلب در گروه انسانی، ۴۳۳نفر در گروه آزمایشی تجربی و ۱۳۱ نفر در گروه زبان خارجه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

اقدمی تاکید کرد:آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون به همراه راهنمای شرکت در آن از روز یکشنبه ۵ تیر تا سه‌شنبه ۷ تیر برای مشاهده و چاپ روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 

مدیریت آموزش وپرورش هشترود خاطر نشان کرد: داوطلبین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه کنکور می توانند به آموزش وپرورش هشترود(واحد فن آوری ) مراجعه نمایند تا نواقص کارت جلسه داوطلب در اسرع وقت برطرف گردد.

 

مدیر آموزش وپرورش وپرورش هشترود اظهار کرد: داوطلبین از آوردن موبایل، و ابزار وآلات جانبی مرتبط با آن از جمله هندز فری، هد فون ، و.....جدا پرهیز نمایند چون در صورت مشاهده این وسایل  از طرف مجریان امتحان  ضبط ، و فرد  داوطلب خاطی نیز  از شرکت در امتحان منع شده و  توسط مجریان ومراقبان حاضر در جلسه به بیرون هدایت  و از شرکت وی در کنکور جلوگیری خواهد شد  و  در اسرع وقت  با  تشکیل پرونده فرد خاطی  به مراجع ذیصلاح ارجاع داده  خواهد شد .

 

کدخبر: 794505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟