طرح آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش رکنا از شهرکرد، سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان با اعلام این خبر افزود: این طرح به همت جهاد دانشگاهی و با کارفرمایی کمیته امداد حضرت امام (ره) و مشارکت و نظارت وزارت ورزش و جوانان در استان های مختلف از جمله، استان چهارمحال و بختیاری در بازه زمانی اسفندماه 1400 تا اردیبهشت ماه 1401 اجرا شد.

 رضایی، هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی و هدایت جوانان 18 تا 35 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به ویژه زنان سرپرست خانوار و با جهت گیری کمک به خلق ایده های کارآفرینی، ایجاد و توسعه بنگاه‌های کسب و کار و کمک به خوداتکایی و پایداری کسب و کارها و رشد و شکوفایی انگیزه و مهارت های کارآفرینی آنها اعلام کرد که برنامه ریزی و تدوین آن، با مشارکت جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان؛ اضافه کرد: برای اجرای این طرح، کارگروه استانی متشکل از معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان و معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل و پس از انجام هماهنگی های لازم بین سه دستگاه مذکور و معرفی اسامی واجد شرایط توسط کمیته امداد به جهاد دانشگاهی استان، فرایند آموزش شرکت کنندگان، انجام گرفت.

رضایی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره؛ به مدت 72 ساعت آموزشی که 60 ساعت آن در حوزه مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی و 12 ساعت در موضوع مهارت های زندگی بود؛ آموزش های لازم را دریافت کردند.

وی در پایان افزود: شرکت کنندگان در این دوره که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شده اند، گواهی پایان دوره توسط جهاد دانشگاهی برای آنها صادر می شود و در مراسم اختتامیه طرح، از منتخبین این دوره، تقدیر خواهد شد

مصیبی دهکردی/ شهرکرد

کدخبر: 793946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟