تخصیص ۴۳۸ تُن قیر رایگان به شهرداری هشترود جهت آسفالت ۸۰ هزار متر مربع از معابر عمومی

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، مهدی پورصادق شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرداری هشترود برای محقق شدن بودجه مصوبه باید ماهانه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وصول کند لذا؛از تمامی مردم بزرگوار هشترود خواهشمندم عوارض خود را سر موقع به حساب شهرداری واریز کنند تا شهرداری بتواند توجه بیشتری به آبادانی شهر داشته باشد.

مهدی پورصادق اضافه کرد: با توجه به تبصره شش ماده ۳۹ سالانه مبلغی از طرف نهادهای متولی در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد اما تا به حال این مبلغ به دست ما نرسیده است اما شهرداری از تلاش‌های خود فرو گذار نبوده و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شهر می‌باشد.

وی اظهار کرد: کارهای شهرداری در اولویت بندی قرار گرفته، احداث خیابان‌های جدید، توجه به کارهای عمرانی و چندین موارد دیگر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با مالکین خانه‌های موجود در مسیر احداث خیابان چایکنار شمالی مصالحه می‌شود، خاطر نشان کرد: مصالحه با بنیاد مسکن انجام گرفته است شش قطعه زمین به شهرداری واگذار شده است.

پورصادق یادآور شد: با پیگیری های شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۴۳۸ تن قیر رایگان به شهرداری هشترود اختصاص یافته که با این میزان قیر می توان ۸۰ هزار متر مربع را آسفالت کرد.

 

کدخبر: 789624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟