دنیای استکبار، خودش در دامی که برای ما گسترده بود گرفتار شده است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی یادواره شهدای طارم و ۶۶ شهید والامقام دهستان چوقورگفت: در سالگرد امام(ره)، راه امام، مکتب امام، هدف امام و موفقیت های امام را بلند با افتخار روی دستمان می گیریم. هرکجا هم ناموفق بودیم دوباره با این مردم و با تفکر امام انقلاب، مشکلات را حل خواهیم کرد. مقام معطم رهبری فرمودند که امام به راه خودش ایمان داشت. ما به انقلابی هایی که با امام انقلاب را شروع کردند اما بین راه پیاده شدند و می خواهند خودشان و خواسته های زمینی خودشان را با خواسته های امام و ملت شهیدان یکی کنند می گوییم، ما با افتخار به شما خدمت بی منت می کنیم، اما اگر به آمال و آرزو و افتخار و قله های ما دست بزنید، راه نفستان را چه در دیرالزور، چه در عین الاسد، چه در اب های نیلگون خلیج فارس، چه عمله ای  بنام انگلیس و چه عمله ای به نام یونان باشد، خواهیم گرفت.

سردار آتانی با اشاره به شاخصه مردم باوری امام راحل اظهار کرد: امام(ره) اهل باور به مردم بود. امام(ره) اهل باور به خدا، ایمان به مسیری بود که در آن گام نهاده بود. مردم را برای این تجمعات سیاسی و خواسته های جزئی تقسیم نکرد. نمونه و مصداق بارز این یخن، انقلاب مصر است. همان هایی که انقلابشان در ایام انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و انقلابشان پیروز شد اما پای انقلابشان نماندند. بلافاصله به تعبییر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید را تغییر دادند و جلاد حاکم شد. رهبرانشان پشت میله های زندان مردند چون به مردمشان اعتماد نکردند و به دشمنان ملت اعتماد کردند.
 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، عنوان کرد: ۴۳ سال است از پیروزی انقلاب می گذرد. ملت پای امام، و امام به اعتماد این ملت انقلابش را برپا کرد. امام با ملتش ایستاد. بالاترین اعتماد امام به مردم در دفاع مقدس است و شهدا، رزمندگان و بسیجیان و ملت سرافراز ایران، همراهان امام در دوران مقدس بودند. شهید نوروزی که در دانشکده نظامی درس خوانده بود به دستور امام راحل فرمانده یکی از یگان های جنگ می شود چون امام قرار نیست بجنگد، امام قرار است فتح ارزش ها کند. مردم وارد جنگ شدند و شهیدان شما فرماندهان جنگ شدند. اقا مرتضی قربانی شهید برنزی موتور ساز شهر شما این ها حقیقت این مردم است.
وی افزود: این جوانان و انقلاب و امام زنده اند. وعده خدا و باور بخدا باید همچنان امروز در صدر امور ما باشد. راهمان، اهدافمان، شعار های انقلابمان کهنه نشده و به بخش بزرگی از این اهداف و ارمان ها عمل کردیم. ما در استقلال، در حفاظت از مرزهایمان، در احیای اسلام ناب محمدی بی رقیب هستیم. در حوزه معیشت مردم در حوزه اقتصاد در حوزه اجرای عدالت، مبارزه با فساد که شعار های انقلاب بود دشواری های داریم که در حال رفع است.
94b9ae19-e1bf-4a73-835a-6b9c10ee6680
سردار آتانی گفت: سیاسی صحبت نمی کنیم. ما بالاترین رضایتی که از شما می خواهیم به دست بیاوریم دعای شما برای شهادت خودمان است. بالاترین ارزوی ما این است که برای شما شهید شویم. این کلید واژ ه های بیانیه دوم رهبر معظم انقلاب است که شعار های انقلاب زنده است پویا است. امروز شرمنده ایم که در بعضی جاها خوب عمل نکردیم. شأن ملت ما بالا تر از این ها است. مطالبه امام، مطالبه ملت، همین است که ما آنها را در این عرصه و قله حفاظت کنیم. 

 

 

کدخبر: 788662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟