دستگیری 2 نفر از متهمین در ارتباط با فوت خانم 35 ساله سنندجی

به گزارش رکنا از کردستان؛  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اعلام این خبر افزود : به محض وصول گزارش از مرجع انتظامی در خصوص فوت خانم سنندجی در ابتدای مسیر جاده سنندج به کامیاران در مورخ 6 خردادماه سال جاری ، از همان دقایق اولیه وقوع جرم ، بازپرس ویژه دادسرای سنندج ضمن ورود به صحنه جرم دستورات لازم را صادر نمود.

وی افزود : خوشبختانه با تلاش مجدانه مامورین پلیس آگاهی سنندج و در معیت بازپرس تا پاسی از شب و ساعتی بعد از وقوع این اتفاق ، متهمین با دستور قضایی بازداشت و جهت انجام تحقیقات بیشتر درباره علل و انگیزه این جنایت و تکمیل مستندات تحویل پلیس آگاهی استان شدند .

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تاکید کرد : بعد از تکمیل تحقیقات، رای این متهمین صادر می شود و به نحو مقتضی به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد جباری همچنین در خصوص خبری که هفته گذشته (4 خردادماه سال جاری ) در فضای مجازی مبنی بر آدم ربایی یک دختر 17 ساله سنندجی منتشر شده بوده ، اظهار داشت :برحسب بررسی بعمل آمده توسط دستگاه قضایی استان و ماحصل تحقیقات انجام شده موضوع آدم ربایی منتفی بوده و صحت ندارد و این خانم به علت مشکلات روحی و روانی دست به خودکشی زده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این دختر 17ساله از پنجره خانه پدری خود را به پایین پرت کرده است و بعد از اعزام فرد مذکور به بیمارستان ، وی تحت درمان قرار گرفته و هم اکنون حال عمومی وی مساعد گزارش گردیده است .

جباری افزود : در این خصوص با توجه به اینکه هیچگونه آدم ربایی در میان نبوده است، موضوع وصف مجرمانه نداشته و هیچ فردی شکایتی به دادگستری ارائه نکرده است. 

 

وی اضافه کرد : انتظار دستگاه قضایی از مردم شریف و فرهنگی استان کردستان این است که به شایعات توجهی نداشته باشند و صرفا هرگونه اطلاع رسانی در این موارد را از منابع مشخص و موثق پیگیری نماین. 

دادستان مرکز استان در پایان تصریح کرد : تامین امنیت اجتماعی و روانی مردم استان خط قرمز دستگاه قضایی است و با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی ، اجتماعی و روانی مردم می باشند با قاطعیت و بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 786009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟