دهه نودی‌ها امروز ادامه دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم یادواره شهدای شهرک آفتاب و ۲۰۰ شهید منطقه قاقازان اظهار داشت: شهدا چراغ روشن هدایت و موثر در پایداری نظام جمهوری اسلامی هستند و با وجود گذشت چندین دهه از شهادت آنها، همچنان یاد و نام شهدا زنده است.

وی افزود: جان‌هایی که شهدا فدای نظام و انقلاب کرده‌اند باعث زنده ماندن شعارهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که همچون خاری در چشم دشمنان است و خوشبختانه امروز دهه نودی‌ها ادامه دهنده این مسیر باشکوه هستند که در این روزها تبلور زیادی پیدا کرده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت سیزدهم دولتی است که با اراده و خواست مردم و با حمایت مردم، فضای مدیریتی کشور را در مسیر جدید قرار داده و تلاش می‌کند با حمایت از مردم، مسیر تعالی و پیشرفت کشور را در تمامی حوزه‌ها به ویژه موضوعات اقتصادی در مسیر اصلاح قرار دهد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در دوره اخیر، دولت یک اقدام بزرگ و تصمیم جسورانه را اتخاذ کرد و به نوعی آبروی خود را برای اصلاح مسیر اقتصادی کشور قرار دارد که به طور قطع با نتایج مثبتی همراه خواهد شد.

وی گفت: میلیاردها دلار از دارایی‌های مردم قبل از اصلاح یارانه‌ها، به واردکننده‌ها اختصاص پیدا می‌کرد که با اصلاح آن منابع کشور به حساب‌های مردم واریز می‌شود و عدالت در توزیع امکانات رخ داده است و این روند روز به روز اصلاح می‌شود.

استاندار قزوین افزود: دولت در حوزه مذاکره با کشورهای دیگر تلاش می‌کند فضای مذاکره را با اقتدار پیش ببرد، منافع مردم را به آن گره نزند و نتایج مثبت را کسب کند که امیدواریم در این مسیر هم شاهد خروجی مطلوبی باشیم.

 

کدخبر: 785697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟