آغاز احداث فاز اول بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، حامد کیخسروی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فاز اول احداث «طرح اقدام ملی مسکن‌» اظهار کرد: فاز اول مرحله ساخت «طرح اقدام ملی مسکن» و «نهضت ملی مسکن» توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، نیر و اردبیل آغاز شده و در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این واحدها بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی است، گفت: در حال حاضر بیشترین سطح تقاضا برای برخورداری از مسکن اقدام ملی در شهرهای پارس‌آباد و مشگین شهر از سوی متقاضیان برخورداری از این مسکن صورت گرفته که بنیاد مسکن استان اردبیل مجری طرح‌های مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل در نظر دارد با تأمین زمین موردنیاز از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان مجموع واحدهای احداث شده اقدام ملی در شهرستان‌ها را افزایش دهد.

کیخسروی افزود: کل ثبت نامی‌های شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان ۲۶ هزار و ۳۱۵ نفر است که از این تعداد، ۲۶ هزار نفر حائز شرایط شده‌اند؛ ۲ هزار و ۳۴۹ متقاضی نیز مراحل تشکیل پرونده، افتتاح حساب بانکی و واریز ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را تا امروز انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: برای فاز دوم این طرح نیز ۲۴۰ واحد در پارس آباد، ۴۵۰ واحد در خلخال، ۳۰ واحد در سرعین و ۸۰ واحد در نمین در حال آماده سازی زمین و طی مراحل اخذ پروانه است که پس از تکمیل مراحل، عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

 

کدخبر: 783261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟