ترویج عفاف و حجاب به صورت مردمی و به دور از مداخلات حاکمیتی دنبال شود
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با حضور اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از اعضای حقوقی و حقیقی این شورا برگزار شد.
محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین اظهار داشت: سال ها پیش رهبر معظم انقلاب منویاتی را در زمینه سبک زندگی مطرح کردند که در این حوزه ها به ویژه عفاف و حجاب باید اقدامات اصولی و مبنایی انجام شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در برخی از مراکز اقدامات خوبی در زمینه عرضه لباس های اسلامی انجام شده و باید همان الگوها در استان قزوین هم مدنظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: باید  موضوع عفاف و حجاب توسط دستگاه های ذیربط خود در سطح ملی بازبینی شود و عجله کردن در این موضوعات به صلاح نیست و باید با برنامه ریزی بیشتری این موضوعات دنبال شود، البته منکر سرعت در این مسیر نیستیم ولی باید با دقت انجام شود.

اعلایی ادامه داد: هر چقدر ترویج عفاف و حجاب به صورت مردمی و به دور از مداخلات حاکمیتی دنبال شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و این موضوع باید در استان قزوین با توجه به ظرفیت مطلوب مجموعه های مردمی اجرایی شود.

 

 

کدخبر: 781222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟