توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی در پویش هلال رحمت در قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، غلامرضا دوستی در این رابطه اظهار داشت: در ادامه پویش هلال رحمت و به همت خیرین و داوطلبان نیکوکار، هلال احمر استان اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در آستانه عید سعید فطر کرد و در این راستا یک هزار و 500  بسته کمک معیشتی به ارزش 5 میلیارد ریال بین اقشار محروم و کم ‌برخوردار جامعه توزیع شد.

وی اشاره کرد: پویش «هلال رحمت» از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید آغاز شده و در ایام نوروز نیز به کمک خیران و داوطلبان هم استانی، یکهزار و 600 بسته کمک معیشتی تهیه شد و در سراسر استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

دوستی افزود: در ادامه این پویش خصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان و شبهای قدر و همچنین عید سعید فطر، با بهره مندی از توان توانمندان و نیکوکاران عزیز در سه مرحله یک هزار و 500 بسته کمک معیشتی، که هر بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند و … بود در مناطق کم برخوردار با همکاری خانه های هلال توزیع شد.

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال استان قزوین با بیان اینکه از ظرفیت خانه‌های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمک‌های نقدی و غیرنقدی استفاده شد، در ادامه عنوان کرد: کمک به هم نوع خود در قالب پویش‌های مختلف موجب ایجاد همدلی در جامعه می شود و خیرین، نیکوکاران و داوطلبان استان با مشارکت در پویش «هلال رحمت» نشان دادند همیشه یار و همراه اقشار محروم و کم‌ برخوردار جامعه هستند.

وی در پایان یادآور شد: پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح «فرشتگان رحمت» و «همای رحمت» توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شد و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی تشکیل می‌دهند.

 

کدخبر: 777667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟