استفاده از مازوت ضمن ایجاد مشکلات زیست محیطی به نیروگاه نیز هزینه سنگینی تحمیل می کند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سی و سومین جشنواره جامعه کار و تلاش استان قزوین روز شنبه با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات نیروگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

علی فرهور در این مراسم گفت: رویکرد استفاده از ایده های دانش بنیان اگر در جامعه کارگری گسترش یابد می‌توان امیدوار بود با استفاده از ایده کارگران نخبه به دستاوردهای بهتری در عرصه تولید دست یافت.

وی افزود: در فرآیند تولید بنزین محصول مازوت حاصل می شود که حجم زیاد این محصول موجب شده بر اساس ابلاغ مسئولان تصمیم گیر در نیروگاه نیز از این سوخت استفاده کنیم و این موضوع چالش های محیط زیستی هم دارد.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با تشکر از همراهی مسئولان در خصوص تأمین انرژی برق مورد نیاز کشور گفت: از مردم به دلیل آلایندگی نیروگاه پوزش می طلبیم ولی تابع سیاست های اعلام شده از سوی مراکز تصمیم گیر کشور هستیم اما اعتقاد داریم در صورت پیوند بین صنعت و دانشگاه و استفاده از شرکت های دانش بنیان می توانیم برای حل مشکلات اقدام کرده و به دستاوردهای خوبی برسیم.

 

کدخبر: 780660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟