مزین شدن یکی از پایگاههای امداد و نجات استان قزوین به نام شهدای امدادگر

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ و گرامیداشت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر، مراسم بزرگداشت 490  شهید امدادگر جمعیت هلال احمر صبح روز پنجشنبه در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس در تهران و همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به برگزاری این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور خانواده بزرگوار شهید ابوالحسن سیمیاری در این جمعیت، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا که از مهمترین رویکردهای جمعیت هلال احمر است و همزمان با برگزاری بزرگداشت 490 شهید امدادگر جمعیت هلال احمر مقرر شد نام پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه قسطین لار به نام شهید ابوالحسن سیمیاری، مزین شود.

7چچ

وی با اشاره به این که یاد و خاطره شهدای والامقام همیشه در تاریخ کشور خواهد درخشید بیان کرد: این کار با هدف حفظ نام و یاد شهدای والامقام صورت گرفته است و باید با تداوم راه شهدای والامقام به اهداف خود در راستای توسعه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر جامه عمل بپوشانیم.

آصفی افزود: به هیچ وجه نباید با دور شدن از دوران دفاع مقدس بر اهمیت اصل مسئله لطمه ای وارد شود بلکه باید شهیدان را به عنوان سند زنده بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم و رمز موفقیت شهدای والامقام را برای خود الگو قرار دهیم.

قابل ذکر است، در حاشیه برگزاری این مراسم از خانواده بزرگوار شهید ابوالحسن سیمیاری توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اهدای گل، لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

کدخبر: 780042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟