4000 زمین زراعی در بیله سوار سند دار شده است

به گزارش خبرگزاری رکنا در بیله سوار ؛اصغری فرماندار بیله سوار در جلسه سند دار کردن اراضی کشاورزی گفت ؛۵۰ درصد پرونده های تشکیل شده در سطح استان در شهرستان بیله سوار می باشد که از ۸۰۰۰ پرونده جهت صدور سند تک برگ برای اراضی زراعی ۴۰۰۰ پرونده در شهرستان بیله سوار تشکیل شده است.

اصغری ادامه داد تا کنون ۱۵۰۰ پرونده در جهاد کشاورزی شهرستان برای ۸۰۰۰ هکتار زمین زراعی تشکیل شده که تعداد ۴۰۰۰ پرونده به مرحله نهایی صدور سند رسیده است

فرماندار بیله سوار در این جلسه پیشنهادات برای حل مشکلات اراضی خالصه ، مشاعی طرح و تصمیمات لازم جهت تسریع در صدور سند اتخاذ شد .

وی تاکید کرد در استان قرار است در مرحله اول در ۶۵ روستا اراضی زراعی سند دار شود که سهم شهرستان بیله سوار ۲۹ روستا می باشد .که تقریبا نزدیک پنجاه درصد کل پایلوت استان می باشد .

رییس کارگروه جهاد کشاورزی بیله سوار خاطر نشان شد طرح سند دار کردن اراضی زراعی با اهدافی چون رفع تداخلات ، اجرای طرح کاداستر ، شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز صورت گرفته ، اجرای قلع و قمع ، جلو گیری از طرح پرونده های قضایی در خصو ص اختلافات مربوط به مالکیت اراضی کشاورزی در حال اجرا می باشد.

کدخبر: 780558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟