گذر هشترود از پیک ششم کرونا بدون فوتی

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، سلیمان جعفر زاده در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران گفت:شهرستان هشتروداز نظر وضعیت بیماران مبتلا به بیماری فشار خون در وضعیت مطلوب قرار داردو رتبه اول را در حوزه مراقبتی در استان را بابت این بیماری به خودش اختصاص داده است.

 

 

 

جعفرزاده وضعیت رنگ بندی از نظر کرونایی شهرستان هشترود را زرد اعلام کرد وافزود: علت اینکه رنگ بندی شهرستان به آبی تغییر نمی یابد وجود دویا سه نفر بیمار بستری در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود می باشد که اکثرا از دیگر شهرستانها جهت مداوا مراجعه می کنند ونامشان جز بیماران شهرستان هشترود ثبت می شود.

 

 

این مقام بهداشتی در ادامه به وضعیت آب آشامیدنی شهرستان نیز اشاره کرد وگفت: آب خود شهرستان از نظر آشامیدن مشکلی ندارد و درست است که دارای آرسنیک می باشد ولی این مقدار در آب آشامیدنی شهرستان قابل قبول است وهیچ مشکلی برای سلامت اهالی ایجاد نمی کند.چون کارشناسان بهداشت محیط شبانه روز با چندین بار تست آب از چند منطقه از سطح شهرستان مقدار کلر ودیگر موادی که برای بدن احتمال خطر وجود دارد را می سنجند و در نتیجه آب آشامیدنی سالم ومطلوب در لوله های منازل مردم فرستاده می شود.

 

 

جعفرزاده اطمینان  داد: که آب آشامیدنی شهرستان هشترود هیچ مشکلی ندارد و اهالی با خیال راحت می توانند از این آب استفاده نمایند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود متذکر شد: در حال حاضر دو نفر بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان هشترود بستری است

 

 

 

کدخبر: 778974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟