84 هزار مشترک شهری و روستایی آب رایگان دریافت کردند

به گزارش رکنا در همدان ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برخورداری 83 هزارو 253 مشترک شهری و روستایی از طرح ملی آب امید و رایگان شدن آب بهای این دسته از مشترکین خبر داد.

 سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه بر اساس طرح  مذکور، مشترکین به چهاردسته کم مصرف، خوش‌مصرف، کم مصرف و بد مصرف تقسیم میشوند، عنوان کرد: مطابق این طرح؛ مشترکینی کم مصرف که تا یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند ازتخفیف صد در صدی برخواردار خواهند شد.
وی بابیان اینکه طرح تشویق اصلاح مصرف و حمایت از مشترکین کم مصرف به منظور ترغیب مشترکین به مدیریت مصرف تهیه شده است اظهارداشت: مطابق مصوبات مذکور چنانچه مصرف مشترکین معادل یک سوم میزان الگوی مصرف آب در استان باشد، مشترک مشمول آب رایگان خواهد شد که البته این نوع از تخفیف شامل سکونت‌گاه‌های غیردائم، باغ‌ویلاها و واحدهای مسکونی خالی از سکنه نمی‌شود.
حسینی بیدار با اشاره به اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کلید خورد، بیان کرد: برهمین اساس 64 هزارو 573 مشترک شهری و 18 هزارو 680 مشترک روستایی از مزایای این طرح (برخورداری از آب رایگان) بهره مند شدند.

 

وی در نهایت یادآورشد: بر همین اساس در بخش شهری 940 میلیون و 300 هزار تومان و در بخش روستایی 133 میلیون و 500 هزار تومان (مجموعا 1 میلیاردو 73 میلیون تومان ) تخفیف شامل حال مشترکین شهری و روستایی شده است.
انتهای خبر/

 

کدخبر: 757699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟