۱۵ زندانی جرایم غیرعمد در کرمانشاه آزاد شدند/ پهلوانان در ماه رمضان گل کاشتند

بابک ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه، اظهار داشت: آیین گلریزان از سنت‌های قدیمی برای کمک به نیازمندان است که در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در این ماه مبارک رمضان، جشن گلریزانی با حضور جمعی از مسؤولان و بزرگان استان برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این جشن عددی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از خیرین جمع‌آوری شد که با توجه به این مبلغ، زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

ترابی با اشاره به آزادسازی ۱۶۰ نفر از زندانیان جرائم مالی با کمک ستاد دیه و خیران طی سال گذشته، گفت: ۱۵۳ نفر از این تعداد آقا و هفت نفر خانم بودند که در مجموع ۵۸ میلیارد ریال با کمک مردم و ستاد دیه کل کشور جمع‌آوری و منجر به آزادی این تعداد شد.

گفتنی است، همزمان با برگزاری مراسم گلریزان در ماه مبارک رمضان، به منظور کمک به نیازمندان و معسرین دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه توسط گروه جهادی شهدای حقوق دان برگزار شد و تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال  توسط حقوق‌دانان بسیجی بین افراد نیازمند و معسرین توزیع شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 775167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟