پرداخت بالغ بر 45 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان؛ سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در جلسه بررسی وضعیت درمان غیرمستقیم استان گفت: عدم وصول مطالبات تامین اجتماعی مهمترین عامل تاخیر در پرداخت بدهی های این سازمان می باشد.

دکتر کاظم امیدیان افزود: علیرغم وجود مطالبات زیاد سازمان تامین‌ اجتماعی از دولت، تمام تلاش این مجموعه در پرداخت به موقع صورتحساب مراکز طرف قرارداد می باشد.

وی افزود: برای رسیدگی و آماده پرداخت شدن صورتحساب مراکز دانشگاهی مدت زمان دو ماهه از پایان ماه برای ارسال توسط مراکز و یک ماه هم برای رسیدگی در معاونت خرید راهبردی در نظر گرفته شده که پس از تامین اعتبار از طرف سازمان مرکزی و بصورت متمرکز از ستاد سازمان پرداختی ها انجام خواهد شد.

سرپرست مدیریت درمان استان اظهار داشت: طی 20 روز ابتدای سالجاری بیش از 31 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بیش از 16 میلیارد ریال نیز از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مطالباتی از وزارت بهداشت در موضوع درمان بیماران کرونایی دارد تصریح کرد: بعضا عدم ارسال به موقع اسناد درمان سرپایی و بستری مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد نیز مشکلاتی را برای رسیدگی و ممیزی صورتحسابها و پرداخت مطالبات مراکز ارائه دهنده خدمات بوجود آورده است.

جلسه کمیته بررسی درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی استان سمنان با حضور سرپرست مدیریت درمان استان ، معاونین و کارشناسان معاونت خرید راهبردی با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمات در مراکز طرف قرارداد برگزار شد.

سمیه قاسمی/ سمنان

کدخبر: 772914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟