فرماندار جدید شهرستان سروآباد معرفی شد

به گزارش رکنا از کردستان؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم گفت: اگر نظام اسلامی امروز در منطقه توانسته در مقابل استکبار سرپا باشد، مرهون جانفشانی های شهیدان گرانقدر است و به همین دلیل ما باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

رمضانی با بیان اینکه سروآباد سرزمین عارفان و افراد شهیری است که برای همه ما مایه عزت و آبرو هستند، عنوان کرد: به دلیل این سابقه تاریخی است که مردم این خطه نیز مرزدارانی غیور و مردمانی شریف در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم سروآباد در عمق محرومیت قرار داشتند، یادآور شد: امروز در سایه وجود نظام اسلامی خدمات زیادی صورت گرفته و این روند خدمت رسانی همچنان با جدیت ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: در گام اول انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای خدمت به مردم برداشته شده است و هر چند ضعف ها و کمبودهایی وجود دارد، ولی در دوره جدید مسئولان باید با جدیت بیشتری روند خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه در دوره جدید خدمت رسانی به مردم باید با کار و تلاش بیشتر به سمت برنامه ریزی بهتر پیش برود، گفت: با توجه به شرایط فعلی، باید نظام مدیریتی ما به روزتر و با برنامه تر باشد.

وی با اشاره به اینکه سروآباد در حوزه نخبگی توانمندی های خوبی دارد و مدیر در این شهرستان باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کند، گفت: در کنار این مهم سروآباد باید به یکی از قطب های گردشگری استان تبدیل شود.

رمضانی با بیان اینکه متاسفانه گردشگری سروآباد در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: در صورت توجه به این بخش و سایر بخش های کشاورزی و تقویت صنایع تبدیلی شاهد رونق تولید و در نهایت ایجاد اشتغال در شهرستان خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهرستان سروآباد باید به شهرستان تولید در سطح استان و حتی کشور تبدیل شود که خوشبختانه این ظرفیت و استعداد در شهرستلن وجود دارد.

وی توجه به شعار سال را یکی از اولویت های همه اقشار جامعه از جمله مدیران عنوان کرد و گفت: جلوگیری از خام فروشی تولیدات مختلف در شهرستان سروآباد با الهام گرفتن از شعار سال یکی از اولویت های اصلی است و باید به آن توجه جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در استان کردستان یک روال طبیعی است و این اقدام باعث می شود تا یک هوای تازه در بدنه مدیریتی جریان یابد، گفت: نظارت قاطع از سوی فرماندار جدید شهرستان یکی از انتظارات ماست و به همین دلیل باید همه مدیران در شهرستان برای ارتقا کیفیت خدمت به مردم تلاش کنند.

وی برنامه محور بودن فرماندار جدید با الهام از اسناد بالادستی را یکی از انتظارات جدی مدیریت ارشد استان عنوان کرد و افزود: در راستای نیل به این مهم باید استفاده از ظرفیت جوانان در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: همه فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید با همکاری و همدلی به فرماندار جدید کمک کنند تا اقتصاد شهرستان رشد کرده و در نتیجه رشد این بخش، سایر بخش ها هم بهره مند خواهند شد. 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 772522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟