برای برق رسانی در گناباد ۶۶۹ میلیارد ریال هزینه شد

به گزارش خبرنگار رکنا ، روح‌ الله جلیلی گفت: تعویض ۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات اداره برق گناباد در سال ۱۴۰۰ بوده که با هزینه ۵۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت جابه‌جایی چهار دستگاه پست توزیع عمومی و ۲۴۴ تیر برق که به علت تعریض و عقب‌نشینی در وسط معابر عمومی قرار گرفته بود با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها برای حذف نقاط حادثه‌خیز و کاهش حوادث و خطرات خسارات به مردم با هزینه ۱۷ میلیارد ریال اجرا شد.

رییس اداره برق گناباد گفت: همچنین پیگیری احداث دومین پست فوق توزیع برق در راستای تقویت زیرساختهای موجود و اختصاص ۲ دستگاه خودرو عملیاتی بالابر و کامیونت برای تقویت ناوگان خودروی به منظور خدمات رسانی بهتر به مشترکان با هزینه ۵۵ میلیارد ریال انجام شد و ۱۲ میلیارد ریال نیز برای اجرای شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی گناباد هزینه شد.

جلیلی ادامه داد: برق رسانی به روستای چاه‌طاقی گناباد نیز با ساخت ۶ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف انجام شد که ۱۴ میلیارد ریال  اعتبار دربرداشت و برای اجرای پروژه های اصلاح و تقویت شبکه های روستایی ۳۱ میلیارد اعتبار دریافت و اجرایی شد.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پست توزیع عمومی برق و اجرای طرح اصلاح و تقویت شبکه‌های برق روستایی این شهرستان از دیگر اقدامات برای توسعه شبکه برق رسانی در این خطه طی سال گذشته بود.

کدخبر: 772384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟