پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در گناباد

کرونا / به گزارش رکنا، ، سید جعفر احمدی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گناباد افزود: این تسهیلات در بخش‌های جهاد کشاورزی، آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و مراکز آموزش عالی اعطا شد.

وی ادامه داد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان و بخشهای تابعه وزارت کشور در شهرستان دیگر بخشهای استفاده کننده از این تسهیلات بودند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۶ طی امسال به نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی گناباد اختصاص یافت و حدود ۵۰ درصد آن تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناباد هم در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان گفت: ۱۰ درصد مجموع اعتبارات مشاغل خانگی خراسان رضوی ظرف یک سال اخیر در گناباد جذب شده است.

احمد سفری از مسئولان مربوط خواست متقاضیان استفاده از منابع بانک صنعت و معدن را به فرمانداری معرفی کنند تا پس از ارسال و بررسی طرحهای آنها در کارگروه اشتغال خراسان رضوی، از تسهیلات برخوردار شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟