آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد.

به گزارش رکنا از اصفهان، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های آن را نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری همه دستگاه دانست و بیان داشت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب در حوزه های زیادی به شکوفایی و جایگاه مطلوب رسیده‌ایم و دستاوردها غیرقابل انکار است، اما در حوزه اقتصاد و مبارزه همه جانبه با فساد نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی همه دستگاه هستیم.

وی افزود: تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که سالهاست از تأکیدات رهبری معظم انقلاب نیز هست نیازمند وجود یک نگاه واحد در همه حوزه هاست . یکی از موانع بهبود وضعیت اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم مسأله قاچاق، احتکار، توزیع خارج از شبکه و تعرفه و گران فروشی است که تعزیرات حکومتی در خط مقدم مبارزه در این میدان است و ضروری است این سازمان با یک نگاه فرابخشی و البته همکاری و همراهی همه مسؤولان و سازمان‌ها و ظرفیت سازی متناسب با وسعت استان به صورت جدی در این حوزه ورود مؤثر یابد.

ایشان خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی استان اعلام آمادگی می نماید که با تمامی ظرفیت‌های خود و همچنین حضور دادستان ها در سراسر استان به میدان عمل آمده و با فعالیت‌های غیرقانونی در این حوزه مقابله و برخورد نماید و ضروری است تمامی اقدامات بازدارنده محسوس و ملموس برای مردم باشد.

گفتنی است در این آیین از تلاش‌ها و خدمات منصور انصاری با اهدای لوح، تقدیر و علی اکبر مختاری به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

اصفهان -بهمن راعی 

کدخبر: 772111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟