توزیع بیش از ۱۲۰ هزار اصله نهال در میان شهروندان مشهدی

 به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سید علی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره برای اولین بار و با هدف توجیه و آموزش کاربران سامانه جامع فضای سبز مشهد به منظور هماهنگی و ثبت درخواست شهروندان متقاضی دریافت و کاشت نهال مقابل منازل شهروندان و توزیع نهال در هفته درختکاری برگزار شد.

 وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در هفته درختکاری سال جاری، بالغ بر۱۲۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر بین شهروندان متقاضی به صورت غیر حضوری توزیع خواهد شد.

سید علی اکبر انتظام عنوان کرد: ثبت نام در طرح دریافت نهال رایگان از ۲۹ دی ماه آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان متقاضی می توانند از طریق وب سایت sm.mashhad.ir نسبت به ثبت نام در طرح توزیع نهال رایگان همزمان با هفته درختکاری سال جاری اقدام کنند.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: آدرس مکانهای اعلامی از سوی شهروندان برای دریافت نهال باید در محدوده‌ی سیزده گانه مناطق شهرداری مشهد باشد و شهروندان عزیز می‌توانند با انتخاب گزینه کاشت در موقع ثبت نام، از امکان حضور اکیپ اجرایی برای بررسی موقعیت و امکان کاشت درخت بهره‌مند شوند.

کدخبر: 770139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟