برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه کارکنان هلال احمر قزوین با عنوان کارمند یار

به گزارش خبرگزاری رکنا ازقزوین،تهمینه ابراهیمی در این رابطه اظهار داشت: کارگاه آموزشی ضمن خدمت پیشگیری از اعتیاد در محیط کار با مشارکت کارمندان هلال احمر استان برای 25 نفر از پرسنل این جمعیت، برگزار شد.

وی افزود: سوءمصرف مواد مخدر یکی از معضلات بهداشتی، روانی و اجتماعی جامعه امروزی است که روند رو به رشد آن یکی از دغدغه‌های اصلی در کشور می‌باشد و همکاری همه دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و مردم را می‌طلبد.

ابراهیمی نقش نهادهای مختلف در راه پیشگیری را بیش از پیش مهم ارزیابی کرد و در ادامه اشاره کرد: معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در راستای مصوبه ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری، اقدام به اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد برای کارکنان این جمعیت با عنوان کارمندیاری کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاههای آموزشی می‌تواند در راستای افزایش سطح آگاهی و نگرش افراد به اعتیاد بسیار اثرگزار باشد در ادامه اضافه کرد: افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی 6 ساعته با  انواع اعتیاد، عوامل اعتیاد و شخصیت های اعتیادی و... آشنا شدند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: ارائه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای کلیه کارکنان در قالب کلاس‌های ضمن خدمت با ابتکار و هماهنگی  این معاونت صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم در راستای انجام اقدامات فرهنگی و پیشگیری و افزایش سطح آگاهی و نگرش افراد به اعتیاد بسیار اثرگزار باشیم.

 

کدخبر: 769722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟