افتتاح بازارچه خیریه زنان در هلال احمر قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین،دکتر حسن آصفی در رابطه با افتتاح بازارچه خیریه بانوان جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: این بازارچه با همکاری زنان و مادران داوطلب جمعیت هلال احمر و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به منظور ارائه توانمندیهای این اعضا، راه‌اندازی شد.

وی افزود: هلال احمر در راستای ایجاد زمینه لازم برای معرفی و تبلیغ تولیدات خانگی و فروش آنها به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و کمک به اقتصاد اعضای داوطلب اقدام به برگزاری این بازارچه خیریه کرد تا بتواند قدمی هرچند ناچیز در جهت پیشرفت و معرفی بانوان کارآفرین بردارد.

آصفی با بیان اینکه توزیع محصولات تولیدی زنان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر و عرضه بدون واسطه آن بین مردم جزو اهداف اصلی این اقدام مؤثر است در ادامه عنوان کرد: این بازارچه خیریه به مدت سه روز از سه‌شنبه پنجم لغایت هفتم بهمن ماه‌ سال جار‌ی از ساعت 8 صبح تا 18 در جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین پذیرا‌ی علاقه‌مند‌ان بود‌ه و باز‌دید از این بازار‌چه برای عموم شهروندان آزاد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: هلال احمر خود را موظف می داند تا با استفاده از تمامی ظرفیت های خود در مسیر پویندگی، هدایت و یاری اعضای داوطلب تلاش نماید تا بتواند در حوزه معرفی بانوان کارآفرین و هنرمند عضو این جمعیت نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

 

کدخبر: 766415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟