مسوول روابط عمومی اورژانس: ۹۶ نفر در حوادث رانندگی قم جان باختند

به گزارش رکنا از قم، مسعود عبدی افزود: ماموریت های اورژانس قم در ۱۰ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۴ درصد افزایش یافته است.

 

به گفته وی، تعداد ماموریت ها در ۱۰ ماه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۶۴۸ مورد بود که در مدت مشابه سال جاری با افزایش ۱۴ درصدی به ۷۹ هزار و ۶۴۰ مورد رسید.

 

عبدی به تعداد تماس‌های مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ در ۱۰ ماه امسال و پارسال اشاره و اضافه کرد: تعداد تماس‌ها در سال جاری با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته به ۳۹۵ هزار و ۹۷۱ مورد رسیده، درحالی‌که در سال گذشته، ۳۸۱ هزار و ۹۹۲ مورد بود.

 

وی بیان کرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۱۵ هزار و ۵۵۴ مورد حادثه رانندگی در سطح استان رخ داده که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱.۷ درصد افزایش یافته است.

 

عبدی با بیان این‌که تعداد حوادث رانندگی در سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۵۵ مورد بوده است، افزود: در ۱۰ ماه سال گذشته ۱۷ هزار و ۴۵۷ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شدند که این تعداد در سال جاری با افزایش ۲.۵ درصدی به ۲۰ هزار و ۴۷ نفر رسیده است.

 

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

نظری/قم

کدخبر: 768501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟