3 نفر در حوادث ترافیکی قم جان خود را از دست دادند

به گزارش رکنا، مسعود عبدی روز شنبه افزود: هفته گذشته ۶ هزار و ۶۴۰ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۷۸۵ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت‌ها به یک هزار و ۶۴۸ بیمار و مصدوم حوادث امدادرسانی شد که ۴۹۹ نفر از آن‌ها، مصدومان حوادث ترافیکی بوده اند.

وی گفت: هفته گذشته ۳۷۴ حادثه ترافیکی جرحی و فوتی در استان قم رخ داد که ۳۰۴ حادثه در داخل شهر و ۷۰ حادثه نیز در محورهای مواصلاتی بوده است.

عبدی افزود: ۳۳۳ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و ۱۶۶ نفر نیز به دلیل جراحات سطحی در محل حادثه درمان شدند.

وی با بیان این‌که در این حوادث سه نفر جان باختند، خاطرنشان کرد: هفته گذشته بالگرد اورژانس ۱۱۵ با انجام یک ماموریت، چهار مصدوم حادثه رانندگی را که حال وخیمی داشتند، به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرد.

تعداد تصادف‌های منجر به جرح و فوت در پنج ماه امسال در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،‌ ۳۲.۵ درصد کاهش‌یافته است.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۰ پایگاه جاده‌ای، ۱۹ پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟